Objave, označene z ‘puerto rico’

Karibi 04: Culebra vol. 2

Ker sva na tem najhnem otoku preživela toliko časa, si zasluži še eno posebno objavo, ker se nama že malo mudi na trajekt, bom samo nametal nekaj fotk na blog:

Podvodni svet

Majhni pisani polži, ki so bili Manci zelo všeč

Morska zvezda iz plaže Rosario Beach

Valovi na Flamenco Beach

Želva na Tamarindo Beach

Karibi 03: Culebra

Te dni od zadnje objave sedaj preživljava na manjšem otoku Culebra, vzhodno od glavnega otoka Portorika. Umik sem je bil kar dobra odločitev, ki so nama jo samo potrdili še lokalni prebivalci. “Big Island”, kakor mu pravijo domačini na Culebri, je namreč preveč obljuden, preveč industrializiran, tukaj šele lahko začneš uživat počitnice.

Najbolj od vsega do zdaj mi je všeč to, da se ne počutim kot turist. Spoznala sva se z nekaj domačini na otoku, tako da naju že na vsakem koraku nekdo pozdravlja, tako sva dobila tudi veliko koristnih informacij kaj kam in kako.

Prvi dan sva se kopala na obali takoj zraven mesta Dewey, Melones Beach. Zanimiva lokacija za snorklanje, na dosegu nog iz mesta:

Takšni rakci samotarci se počasi sprehajajo po plažah – pri nas jh še nisem videl zunaj vode, tu pa imam občutek, da hodijo po celotnem otoku.

Skat, ki ga je odkrila Manca pri snorklanju.

Drugi dan bivanja (včeraj) pa sva se šla zares potapljat, s čolnom na 2 dive spota, kjer je kar mrgolelo podvodnega življa (predvsem na drugi lokaciji, Tamarindo Beach, kamor greva jutri ležat):

Manca med potopom …

Riba plamenka (Lion Fish)

Jata rib …

Danes sva se odpravila na plažo, zaradi katere večina turistov sploh obišče ta otok: Flamenco Beach. Lahko potrdiva, da so govorice o verjetno najlepši plaži na Karibih kar resnične 😉

Na koncu te plaže počasi rjavita 2 tanka, še iz časov, ko je imela otok pod nadzorom vojska. Sedaj vsa popisana počasi razpadata na koncu čudovite plaže Flamenco na Culebri 🙂

Karibi 02: Vieques

Včerajšnji dan je bil namenjen manjšemu okotu Vieques, ki leži JV od glavnega otoka Puerto Rico.

Sedaj stanujeva v Fajardu, na vzhodnem delu in ker nimava avtomobila in je javni prevoz bolj tako tako, je bila najcenejša opcija za plažo, da sva šla na trajekt do Vieques-a ($2 za eno smer).

Tam sva se odpeljala s taksijem na drugo stran otoka, mesto Esperanza, od koder sva po plaži odpešačila do Sun Bay:

Na plaži sva bila skoraj sama, ležala sva pod manjšo kokosovo palmo, jaz sem kakšno uro časa ubil za to, da sem z rokami in kamnom odprl kokosov oreh, ki je ležal pod sosednjo palmo 🙂

Na plaži sva srečala še zanimivo rakovico, posebno zanimivo pa je bilo potapljanje okoli starega, na pol porušenega pomola. Pod pomolom in okoli so bile namreč ogromne jate rib, tako velikih in zgoščenih jat še nisem videl. Med njimi pa so lenobno plavale po 1 meter dolge barakude. Ko jih takole srečaš prvič v vodi, te kar oblije zona, ampak k sreči niso nevarne in napadalne za človeka. Barakude in jate sem snemal, to bo na voljo v videu, ki ga bom zmonitral, ko se vrneva 😉

Po nekajurnem uživanju na plaži sva še nekaj pojedla v baru, nato pa nazaj na trajekt.

Danes bi morala it v El Yunque deževni gozd, ampak je zjutraj bilo preveč deževno, bila sva preutrujena, poleg tega bova podobno zadevo doživela na Dominiki, tako da danes delava plane za naslednje dni, ko greva na Culebro!

Karibi 01: San Juan, Puerto Rico

V soboto popoldne po Karibskem lokalnem času (pozno zvečer po našem) sva pristala v glavnem mestu Portorika, zvezni državi ZDA. Prva zadeva, ki jo občutiš, ko stopiš z letala je seveda klima – težek in vroč zrak, nabit z vlago od vsakdanjih popoldanskih ploh. Po navodilih s hostla sva našla avtobusno postajo, kjer naju je bus najprej pripeljal do Isla Verde, kjer sva na hitro skočila v trgovino po vodo, potem pa na nasledni bus T5 za Santurce. Avtobusi so poceni, $0.75 je karta.

Ko sva prispela v hostel se je že začel delat mrak, sprejel naju je Francisco, ki vodi hostel. Dobila sva majhno sobo, pod pričakovanji, a sva se jo kar lepo navadila sedaj v teh 2 dnevih. Hostel je na sploh v bolj slabem stanju na prvi pogled, je pa zato lastnik zelo prijazen in vzdušje fenomenalno!

Včeraj sva šla v stari del mesta San Juan, najprej sva 1.5h čakala na bus, ki ni prišel, nato sva šla peš do centra, najprej do plaže, potem pa ob morju do starega mestnega jedra, kjer sva jedla, si ogledala trdnjavo na koncu polotoka, obzidje, garjave mačke in velike kuščarje:

Plaža, kjer naju je dobila ploha, jaz sem malo zaplaval

Zanimiva rakovica

Manca s koralo

Obzidje pod trdnjavo na koncu polotoka

Sedaj se odpravljava naprej, v mesto Fajardo na vzhodnem delu otoka, tam imava za 3 dni rezerviran apartma preko Airbnb servisa 😉