Objave, označene z ‘Belgija’

Waterloojsko polje

Polje pri Waterlooju

Še ena fotografija iz potovanja. Tonemapped …

1 komentar | Objavljeno v fotografija | Povezava

Slike s 6. dne – Oostende, Antwerpen

Malo manj slik … Pripadajoč tekst.

Sprehod po Oostendeju

Sončev halo na plaži

Antwerpen

Skupna večerja

Slike s 5. dne – Sully, pot v Belgijo

Pripadajoč tekst.

Hiša naših gostiteljev

Še v jutranji rosi

Pri tej sliki me kar oči bolijo od barv :O

Pogrnjena miza nas čaka za zajtrk

Notranjost

Grad Sully-sur-Loire čez dan

Notranjost ...

Spalnica :)

Avtoportret

Že pri sorodnikih v Bruslju

7. dan – Waterloo, Bruselj

Še zadnji dan potovanja. Ogledali smo si polje pri Waterlooju, kraj, kjer je Napoleon izgubil svojo zadnjo bitko proti zaveznikom, preden so ga poslali na Sv. Heleno sredi Atlantika.

Nato smo se še malo sprehodili okoli Atomiuma in po centru Bruslja (Grand Place, Manneken Pis) ter kupili še zadnja “souvenirs”.

Popoldne smo preživeli ob roštilju v dobri družbi 😀 Jutri pa domov.

Slik od danes nimam, ker se mi ni dalo nositi nahrbnika naokoli. Pridejo pa počasi še ostale, z zamudo …

6. dan – Bruselj, Oostende, Blakenberge, Antwerpen

Zjutraj smo spali malo dlje, vsaj jaz – nekje do pol 10h. Nato zajtrk, pa smo že bili na poti za Severno morje – kraj Oostende. Tam smo našli parkirni prostor in se malo prehodili po plaži. Na tržnici smo si na štantih kupili tukajšnjo značilno morsko hrano ter se prehajali po peščinah.

Vreme je bilo kar toplo, prijetnih 22 °C. Sicer ni bilo popolnoma jasno, opazil sem sončev halo, ki je zaradi prave oblačnosti (visoki cirusi) vztrajal kakšne 4 ure.

Nato smo se ob obali podali do Blakenbergeja, tam smo si privoščili pijačo ob obali, sestra in brat sta si odšla medtem ogledat še terarij.

Zadnja točka je bila Antwerpen. Dobro uro vožnje ter nekaj čakanja pred mestom zaradi prometnega zastoja in že smo bili v starem mestnem jedru. Lepe hiše, visoke katedrale, vendar me je vse kar precej spominjalo na Brugge.

Jutri mislim da imamo v planu še nekaj šopinga in bolj relaksacijo. V soboto zjutraj pa že nazaj proti Sloveniji 😛 Za pripravo fotografij pa sem danes preveč izmučen, sploh ne vem od česa. Verjetno jutri 😉

1 komentar | Objavljeno v potovanja | Povezava

5. dan – Sully-sur-Loire, iz Francije v Belgijo

Pozdrav! Danes sem malenkost bolj zgoden (in kratek).

Zjutraj smo vstali, se oblekli, gostiteljica nam je pripravila odličen zajtrk z domačimi marmeladami in že smo bili zopet na poti. Najprej smo si ogledali grad Sully-sur-Loire še od znotraj (od zunaj smo ga videli dan prej), nato pa hop v Belgijo. Sedaj smo pri sorodnikih (stric in družina) v Bruslju, “ta stari” so ravno odšli v center mesta, jaz pa sem ga lani en teden občudoval, tako da sem ostal tu v stanovanju.

Pripravljam slike, tako da morda pride prva serija že danes ;). Jutri nas gostitelji peljejo na Severno morje in malo ob obali. Sigurno bo fajn 🙂

1 komentar | Objavljeno v potovanja | Povezava

Potovanje po Franciji in Belgiji

Spet odhajam na pot, spet v dve zahodni deželi, kjer sem že nekajkrat pohajkoval. Tokrat po 15 letih spet z mojo družino (huh, staram se).

Enkrat pred novim letom, ko so prišli sorodniki iz Bruslja na obisk, je padla ideja, da jih obiščemo, še preden se vrnejo domov v Slovenijo. Da pa popotovanje malo začinimo, bomo naredili ovinek, in sicer ne bomo ubrali najkrajše poti čez Nemčijo, pač pa čez Italijo in Francijo. Čeprav odhajamo čez nekaj ur, še ne vemo, kam vse gremo in kako dolgo bomo kje ostali. Samo okviren načrt:

• Monte Carlo
  • Provansa in Azurna obala
  • Centralna Francija in dolina Loare
  • Belgija

7 dni z novim avtom naokoli 🙂

Fotografski nahrbtnik bo spet moj dobri prijatelj, kot na vseh potovanjih. Zadnji čas, da odpihnem prah z opreme, ki se je nabral čez zimo. Če bom našel kak pameten (beri delujoč) internet, se bom javil kaj s poti, sicer pa kakšna kratka reportaža, ko se vrnemo.