Objave, označene z ‘Avstralija’

Avstralske ceste

Arlie Beach z Whitsundays je bila najina najbolj severna točka potovanja, za tem sva obrnila na jug, proti Coonabarabran-u in Sydneyu.

Whitsundays in Daydream Island

Dva dni po obisku Lady Musgrave sva prispela do Arlie Beach, ki je odskočna deska za križarjenja po otočju Whitsundays. Vzela sva si samo trajekt do Daydream Island:

Sposodila sva si obleke za zaščito proti nevarnim meduzam

Pod vodo je bilo spet polno koral in življenja

Celotna plaža je sestavljena iz koral

Trenutno sva že v Melbournu, v sredo letiva nazaj proti Evropi.

Koralni otok Lady Musgrave Island

Zadnje štiri dni sva se vozila po notranjosti Avstralije, tako da nisva prišla do signala. Sedaj sva v Sydneyu in uživava pri mojih sorodnikih.

Torej, na vrsti je ena boljših objav – Lady Musgrave Island! Tja sva se odpravila iz Town of 1770, po uri in pol prispeš v laguno ob koralnem otoku:

Koralni otok sredi oceana

Najprej te peljejo na otok, kjer gnezni ogromno ptic. Na žalost je otok trenutno zaprt za kampiranje, sicer bi z veseljem tu preživela nekaj dni. Res je čudovit. Na otok se mi ni dalo vzet s sabo fotoaparata, sem pa zato pod vodo popoldne dodobra stestiral nov fotoaparat Canon IXUS 220 HS in podvodno ohišje, za Waterproof Digital Camera Blog, ki ga pišem že kakšno leto.

Tule je ena Mančina slika z otoka:

Ostale pa so podvodne:

Če koga zanima kaj več o otoku, naj vpraša v komentarjih 😉

Dan na Fraser Island-u

Še dobro, da sva se odločila prestaviti obisk Lady Musgrave za en dan, tako da sva šla lahko na dnevno turo po Fraser Islandu. Otok je enostavno svet zase. Ko se voziš s TAM-ovim avtobusom po otoku imaš občutek, ko da si prišel na drug svet.

Na otoku dejansko rastejo takšna drevesa, da se ti zavrti v glavi, ko gledaš proti krošnjam. Počutil sem se, kot da se vozim po Pandori (Avatar) ali pa obisk Mezozoika v preteklost. Ne da se opisat občutka, treba je doživet.

Pogled navzgor, redko vidiš sonce

Evkaliptusi

Na otoku so sladkovodna jezera, enega od njih smo obiskali in se tudi kopali – Lake McKenzie.

Po kosilu smo se odpravili na Seventy-Five Mile Beach, do razbitine Maheno.

75 Mile Beach, ki je v bistvu avtocesta, saj je notranjost otoka neprevozna, razen nekaj peščenih makedamov

Ker je bilo lepo vreme, smo dobili priložnost za panoramski let z lahkim letalom nad otokom. Seveda sem izkoristil priložnost 🙂

Pogled je bil fascinanten

Med drugim so na otoku tudi divji dingi, vsega skupaj jih je okoli 200 na 130 krat 20 km velikem otoku, tako da smo imeli kar srečo, da smo videli dva ta dan.

Naslednji postanek: koralni otok na Velikem koralnem grebenu: Lady Musgrave Island!

Še nekaj s Harvey Bay-a

V Harvey Bay-u sem zgodaj vstal, da sem šel malo poslikat plažo še pred vzhodom. To je bilo že v ponedeljek, zamujam s slikami, vendar hočem, da so kronološko pravilno razporejene 😉

Po zajtrku sva šla na Fraser Island, fotoreportaža sledi!

Prispela do Whitsundays

Ta objava je predvsem za tiste, ki redno spremljate blog in ste morda zaskrbljeni, če je še vse v redu z nama. Ja, je 🙂

Kakor sem napisal v zadnji objavi, sva si ogledala Fraser Island, naslednji dan nato Lady Musgrave Island, nato pa sva se dva dni vozila proti Arlie Beach, kamor sva prispela pred nekaj urami. Imela sva kar nekaj komplikacij, predvsem nama je načrte prekrižala večja prometna nesreča na A1 Highway, zaradi česar sva v Arlie Beach prispela 1 dan pozneje kot bi sicer.

Ostalo je vse OK, o Fraserju in Lady Musgrave bom pisal kasneje, ko bom tudi lahko prilepil kakšno sliko, trenutno je tu preslaba internetna povezava preko telefona.

Se še javim 😉

Hervey Bay

Danes sva se zgodaj zjutraj odpravila dalje, tako da sva ob 11h bila že v Hervey Bay-u. Pripravila sva si kosilo, se izležavala, ko pa je sonce šlo dovolj nizko, sva še malo zaplavala na bližnji plaži.

Take zanimive vzorčke na peščeni plaži naredijo majhni rakci, ki se zakopljejo notri

Bibavica tukaj je HUGEEEEEE, okoli 3 m in morje se umakne za vsaj 100m. En pomol tu zraven ko sva se kopala je na koncu prav žalostno stal sredi oseke.

Jutri greva na Fraser Island. Grem spat.